מסיבת הסיום של סניף בת ים
רציתי להודות לכן שוב על ערב סיום מרגש, שמח ומלא אנרגיה.
נהנינו כולנו מהופעה מקסימה של הזמרת גילה קלר, שהנעימה לנו את הערב בשירה, ריקודים ואווירה נהדרת.
תודה על כל הרגעים היפים – התמונות הן רק טעימה מהלב הפועם של הקבוצה שלנו.
תודה מיוחדת לחברות הוועד המנהל ולכל אחת ואחת מכן – על הנתינה, החיוך, הרוח הטובה והלב הענק שאתן מביאות איתכן לכל פעילות.
מאחלת לכולנו המשך עשייה מבורכת, בריאות ושניפגש רק באירועים משמחים ומיוחדים ובע"ה החטופים יחזרו הביתה בשלום ולכל הפצועים החלמה מהירה
חופשה נעימה
באהבה ובהערכה
ברכה נגר
![]() |
![]() |
![]() |


